Zoeken in deze blog

vrijdag 24 april 2020

Vreemd

Dat we leven op een aardbol waar alles een beetje anders gaat dan we gewend zijn is wel duidelijk, maar sommige dingen zijn erg vreemd.

Ik kreeg een mailtje van de NS met het verzoek om niet met de trein te gaan😂

Iets soortgelijks kwam ik tegen op facebook... EBS vraagt om niet met de bus te gaan.

Trump heeft de oplossing gevonden..... volgens hem gaat het virus dood door bleekwater/desinfecterend middel in je lichaam te spuiten..... die man wordt met de dag enger!


En ik kan de woorden "duivels dilemma" echt niet meer horen........ iedereen gebruikt het ineens, ook voor minder belangrijke dingen!

Zaterdag 25 april

Dag van de afgevaardigde
Dag van de dierenarts
Wereldbewustwordingsdag oudervervreemding
Red hat societyday
Malariadag
Wereld pinguindag
Reddingbootdag
Dag van de dans
Romeinenweek
Beeldhouwdag
Marconidag
Tai Chi & Qigong dag

Quote van de dag:






4 opmerkingen:

  1. Die overdreven woorden, dat wordt flauw.
    En Trump is knetter, wanneer een president in het Midden-Oosten zo zou praten en handelen noemden we het een achterlijk land.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een enkele keer kan het gezegd worden, als het echt heel moeilijk is, maar nu neemt iedereen het over en verliest het zijn betekenis.
    Trump is zwaar gestoord volgens mij. Ik heb nooit begrepen hoe zo'n man op die positie kon komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overal zijn politici die niet geschikt zijn, maar die worden meestal niet gekozen zoor zo'n belangrijke positie.....hoewel ik mij wel eens verbaas over het hoog aantal stemmen voor sommige personen, maar de meesten hebben nog wel verstand, ook al gebruiken ze het niet altijd op de goede manier. Soms lijkt iemand goed maar valt bij nader inzien toch tegen. Bij Trump was het van tevoren al duidelijk....die man heeft alleen verstand van slim zakendoen en verder is hij zo gek als een deur.
    Er is nog nooit een politicus/partij geweest met wie ik het 100% eens was, maar dat lijkt mij normaal.
    Ik stem altijd....op de minst slechte!

    BeantwoordenVerwijderen