Zoeken in deze blog

donderdag 9 april 2020

Heerlijk

Wat een weer......in mijn tuin is het snel te warm (ik zou niet zo van zonnebaden....alleen in een mild voorjaarszonnetje vind ik dat prettig), maar het was heerlijk weer voor een wandeling. Ik kwam weinig mensen tegen, die rust blijft ik vreemd vinden. En vrijwel iedereen groet......meer dan ik gewend ben.
Jammer dat het weer minder gaat worden, maar ach.....het is Nederland..... dat wisselvallige hoort erbij.


Ook bij poppenhuis "Ons Slot"  was het zonnig. Ukkie heeft een teiltje gekregen waarin ze mag spelen met haar badeendjes en ze kreeg een bijzondere parasol.
Haar grotere zus Catrien  zat met vriendin Roos (met baby Koen op schoot) op een bankje een ijsje te eten en hondje Flipse kwam ook even kijken of iemand met hem wilde spelen.
Buurmeisje Annelieke kwam ook even langs. Gelukkig hebben ze daar geen last van corona.




Donderdag 9 april 2020: 

Witte donderdag
Dag van de ervaringsdeskundige
Dag van de Finse taal
Dag van de unicorn


Quote van de dag:

2 opmerkingen: