Zoeken in deze blog

vrijdag 3 april 2020

TV

Bij mij staat vaak de tv aan.... voor het nieuws, een leuke film of serie, actualiteiten, documentaires ...en nog veel meer. Ik ben gek op politieseries en Agatha Christie.....maar als er een goede familiefilm komt ga ik er ook voor zitten. Annie, Kruimeltje..... de tranen lopen over mijn wangen, ik leef helemaal mee.....ook al heb ik ze nog zo vaak gezien! De sound of music.... die blijft mooi!
Midsomers murders, Witse, Baantjer..... allemaal goed.
Als ik mensen hoor zeggen dat er nooit wat leuks op tv komt kan ik het daar niet mee eens zijn....op de vele zenders die we hebben is altijd wel iets voor mij!
Soms staat de tv ook aan als een soort levend behang. Maar hoe vaak hij ook aan staat....hij gaat uit zodra er iemand binnenkomt!

Vrijdag 3 april:

Internationale kinderyoga-dag
Chocolademoussedag (heerlijk!!)
Wereldfeestdag (nou, dan maak ik er een feestdag van....met chocolademousse!)


Quote van de dag:





4 opmerkingen:

  1. Net als mijn man, zodra hij opkwam : tv aan.
    Voor mij is het ook behang, soms, als ik aan de laptop zit. Maar nooit de hele dag. 's Morgens het journaal van 9 uur, dan gaat hij uit.'s Avonds pas weer aan.
    Hoogstens kijk ik ook zondagmiddag als de dag te lang duurt.
    We staan lijnrecht tegenover elkaar.😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig staat hij nu uit...ineens ben ik het wel eens zat, het is een gewoonte geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, je doet er niemand kwaad mee. ☻

    BeantwoordenVerwijderen