Zoeken in deze blog

vrijdag 15 mei 2020

2020 is geen leuk jaar....


Dit jaar wil ik echt gaan ruilen,
het is gewoon om te huilen!
Nee, ik ben niet zo tevreden,
echt....van half maart tot heden
stierven er acht die ik kende, 

het is één doffe ellende!
Ook deze week weer twee erbij
....een beetje familie van mij.
Nee, ze hadden geen corona, 

maar één van die acht had dat, ja. 
We leven in coronatijd
maar dit was and're narigheid! 
Laat mij slapen, het hele jaar,
want met dit jaar ben ik nu klaar!







                                    

                                               

                                           




2 opmerkingen:

  1. Klaar, kan het me voorstellen.
    Wat te zeggen?
    Ik leef met je me, begrijp je emotie, snap dat je tranen loszitten...
    Sterkte, Ans.💚

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel....het zijn er gewoon teveel in korte tijd, ook al zijn er hoogbejaarde mensen bij waarvan je kan verwachten dat het een keer gebeurt....ze gingen nu achter elkaar. En deze week 2 (ex-)schoonzussen, echt nog te jong en het ging te snel.
    Maar goed, we moeten weer verder.....maar bij mij stond het even stil

    BeantwoordenVerwijderen