Zoeken in deze blog

maandag 25 mei 2020

Zomaar.......


 ......wat oude foto's kriskras door elkaar

 Mijn hond Peter

 Geboortehuis

 10 dagen oud en net door papa uit het ziekenhuis opgehaald.

Mijn vader


Ed en zijn moeder (Julia Johanna Dekker-Binnenkade)



 Opoe en opa van der Horst

Bij oma Martis op schoot

 Mijn vader

Laila en Dinar

Ed en Edwin





 Met opa Martis

 Ons lachebekje





Mijn moeder

De muts van de jarige juf Agnes

 Opa van der Horst




 Mijn moeder met oudere zus Geertje (Gé)



 Volgens mij was dit een heel gesprek





 Laila

 Ed met Edwin


 Edwin met Christina

 Enig kapsel..... maar de kapper zit hier om de hoek, ik had een afspraak!😂

Hoeraaaaa... Edwin, Ron en Christina (2de verjaardag van Edwin)

Ed

Met mijn nichtjes Nelly en Christina




Dinsdag 26 mei 2020:

Dag van de stagiair
Wereld Lindy Hop dag
Wereld bedplasdag
Wereld roodharigendag

Quote van de dag:

2 opmerkingen:

  1. Heb je je halve fotoalbum geplaatst? 😄
    Maar mooi zijn ze, ik ken de meeste nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik heb nog veeeeeeel meer, maar deze stonden al op mijn computer en de meeste (of misschien wel allemaal) heb ik inderdaad eerder geplaatst. Af en toe heb ik even geen verhalen en dan zijn foto's wel leuk (vind ik zelf). Lekker van alles door elkaar :D

    BeantwoordenVerwijderen