Zoeken in deze blog

zaterdag 30 mei 2020

Van harte gefeliciteerd.



Vandaag is mijn broer Jan jarig...... hieperdepiep hoeraaaaa.





Hij zou het vandaag zonder mij moeten vieren (lekker rustig hè?), want ik ga nog niet op visite vanwege de coronatoestanden.  Het is wel in de tuin en dat is beter dan binnen, maar toch......
Ik wacht het af....... ik ben liever te voorzichtig dan te roekeloos hiermee.
Om klokslag 12 uur gooide ik (een deel van) zijn cadeau in de brievenbus... toen ik thuis kwam had ik een berichtje op de app "waarom belde je niet aan? Het licht brandde en nog steeds" .....niet gewend om op dat tijdstip op visite te gaan ging ik toch nog even terug. Heel gezellig even wat gedronken en nu weer thuis 😃


Binnenkort begint de  muziekvereniging ook weer...... ook dat wacht ik even af. Ik kijk al die katten gewoon uit de boom! Er mogen nu zoveel meer dingen......ik wil eerst zien hoe dat gaat! 

🐱🐱

Jan was 5 1/2 jaar toen ik geboren werd, mijn broer Mart was toen 7...... ik was dus het kleine zusje.
Broer Jan was kampioen ongelukjes....z'n dynamo tussen z'n spaken leverde hem een gescheurde bovenlip op....lag gewoon in tweeën. Door van een hoge brug in het water te springen verwondde hij zich ook meerdere keren, maar het wonderlijkste ongeluk vind ik toen hij in de speeltuin met andere jongens een wedstrijdje deed.....wie het verst van de schommel kon springen.....hij won..... hij kwam in het prikkeldraad terecht, hij was bijna de speeltuin uit gesprongen! Zijn scheenbenen lagen helemaal open. De ongelukjes gingen niet over toen hij volwassen werd......  nooit ziek, maar vaak ongelukjes.
Jan is de altijd helpende broer.....hij helpt al voor ik weet dat ik help nodig heb.

Nog heel veel goede jaren Jan!









Zaterdag 30 mei:


Jan jarig
Wereld ms-dag
Sterfdag Jeanne d'Arc
Luilak!


Quote van de dag:





1 opmerking: