Zoeken in deze blog

dinsdag 28 januari 2020

Lekker handig....

Ondanks dat ik 's middags visite had heb ik best wel veel gedaan maandag. 's Morgens vooral.....ik had o.a. beneden wat kratten gevuld met spullen die naar zolder moesten (netjes gesorteerd) en stapelde dat op de overloop..... dat ruimde alvast beneden, ik liep dus heel wat keren de trap op en af. Het stond niet helemaal stevig omdat er iets anders onder stond, maar volgens mij was dat geen probleem. .... en inderdaad.....het bleef de hele ochtend en een deel van de middag keurig staan!
Lekker even in bad, want na het harde werken was ik wel toe aan een warm bad en dan kon ik de visite tenminste fris en fruitig ontvangen. Ik zette alvast een bak water neer voor het hondje dat altijd meekomt....meestal drinkt zij er niet veel van, maar ik vind dat dat klaar moet zijn.

De visite was net binnen toen er boven geluiden klonken die deden vermoeden dat het huis instortte.....geschrokken keken ze mij aan: "Wat is dat?" "Oooo, wat spullen die ik opgestapeld had die toch niet stevig genoeg stonden".  Grijns!

Ik liep toch maar even naar boven om te kijken of het klopte en ik wilde weten waar alles terechtgekomen was......hopelijk niet vlak achter de deur, zodat ik de deur niet open zou krijgen.
Nou....wel achter de deur, maar ik kon hem ver genoeg opendoen om de kratten (die niet zwaar waren) te pakken.  Verder ging alles heel normaal......echt waar!


28 januari:

Europese dag van gegevensbescherming
Dag van het werkplezier in de zorg
Dag van de dataprivacy


Quote van de dag:



5 opmerkingen:

  1. Tja.... 😆 en toen kon je opnieuw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zaten er deksels op hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties op facebook:
    Bob Van Dam Tsja Ans, haastige spoed........😅😂🤣
    1
    Dit verwijderen of verbergen
    Grappig
    · Beantwoorden · 23u
    Henriette Hartman-Kompanje
    Henriette Hartman-Kompanje Oeiii , toch voortaan beter stapelen :)
    Dit verwijderen of verbergen
    Leuk
    · Beantwoorden · 22u
    Ans Dekker-Martis
    Ans Dekker-Martis Hahaha, was wel erg dom van mij
    1
    Bewerk of verwijder dit
    Leuk
    · Beantwoorden · 23u
    Ans Dekker-Martis
    Schrijf een antwoord...

    Hanny Hasquare
    Hanny Hasquare Ja ! àltijd ! En als je er niet van leert, krijg je meer van soortgelijke "problemen" op je dak, tot je het eindelijk door-hebt ... ( is mijn eigen ervàring )
    Dit verwijderen of verbergen
    Leuk
    · Beantwoorden · 20u
    Ans Dekker-Martis
    Ans Dekker-Martis Het was duidelijk een leermomentje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha .zonde van je werk. Gelukkig dat je er deksels op had.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi, ja zonder deksels was het echt een puinhoop geweest!
    Ach ja, eigen schuld!

    BeantwoordenVerwijderen