Zoeken in deze blog

zaterdag 11 januari 2020

Vandaag ons nieuwjaarsconcert.

Vandaag is het tijd voor ons jaarlijkse nieuwjaarsconcert! Het schijnt geen mooi weer te worden, dus vrolijk je dag op door naar leuke muziek te luisteren! Het is om 14.30 in de R.K-kerk in het Noordeinde....en het is gratis!  Gewoon gratis......dat doen we graag, wij hebben plezier als het publiek het leuk vindt....dat is onze beloning! Natuurlijk hebben wij ook onze onkosten, dus is er na afloop altijd een collecte bij de deur, maar dat is vrijblijvend, geen enkele verplichting en ook kleine bedragen zijn welkom!



12 januari

Zonder broek aan in de metro dag (ik doe niet mee)
Kus een roodharige dag (hangt van de roodharige af of ik meedoe)
Agatha Christie (haar sterfdag 12-01-1976), ik heb veel boeken van haar.

De quote van vandaag is:

2 opmerkingen:

  1. In gedachten kom ik luisteren en ik houd de broek aan.
    😯

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, ja, ik hou hem ook maar aan....ik zit vooraan.
    Dan hoop ik wel dat het in gedachten mooi is!

    BeantwoordenVerwijderen