Zoeken in deze blog

woensdag 4 maart 2020

Ditjes en coronadatjes

Sommige dingen zijn slecht af te leren...... een hand geven bijvoorbeeld.....ook al hangen er  briefjes dat er geen handen meer worden gegeven i.v.m. het coronavirus......het gaat vanzelf.

Het coronavirus heeft ondertussen in Nederland 23 mensen besmet die allemaal in thuisquarantaine zijn op dit moment.

Het ging even snel, maar het zijn er natuurlijk niet echt veel. 

De handgel is overal uitverkocht.....de mondkapjes zijn niet aan te slepen.
Ik heb altijd genoeg zeep e.d. in huis, handgel heb ik ook nog wel, maar al was het op, ik ga het niet hamsteren......niet belangrijk genoeg. Mondkapjes heb ik niet en wil ik ook niet.... ik heb niet de illusie dat dat mij voldoende kan beschermen. Het ligt anders voor mensen die met patiënten te maken hebben, mensen die het beroepsmatig nodig hebben, maar voor huis-, tuin-, en keukengebruik lijkt mij dat voorlopig onzin.




4 maart 2020

Wereldobesitasdag
Luizendag
Engineering dag voor duurzame ontwikkeling
Dag van de ingenieur
Dag van het plakboek
GM dag
Dag van de strijd tegen seksuele uitbuiting
Werelddagen duurzame energie


Quote van de week:






2 opmerkingen:

  1. Ik voel me niet lekker en blijf binnen. Op de bank, niemand heeft last van me en andersom ook niet. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je je niet lekker voelt is dat ook vaak het prettigst, lekker thuis op de bank. En inderdaad een voordeel dat je niemand kan aansteken..... het zal vast geen corona zijn, maar een griepje verlaagt toch de weerstand en dan heeft corona weer meer kans om toe te slaan. Als je nu ergens bent en je kucht even dan zie je mensen gelijk al schrikken....'het zal toch niet....' Daar heb je thuis geen last van!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen