Zoeken in deze blog

maandag 30 maart 2020

Opoe vertelt....


Hier alles wel aan boord en weinig nieuws van het front!

Een oud verhaal:

Toen ik nog een ukkie was had ik natuurlijk een oppas nodig als mijn ouders eens weg waren. Dat kwam niet zo veel voor, maar als het nodig was was er altijd wel iemand die dat wilde doen.
Op een keer wilde een familielid dat wel doen, zij was kind aan huis bij ons en ik kon altijd goed met haar overweg, dus geen probleem.
De oppas wilde zich ook op andere manieren nuttig maken en keek eens rond....

Mijn ouders kwamen thuis en trots vertelde de oppas dat zij boven een oude jurk gevonden had waar zij iets leuks van gemaakt had (ik meen dat het een jurkje voor mij was)...... dat was even slikken voor mijn moeder, de jurk was niet oud, het was zelfs haar beste jurk!



 Maandag 30 maart 2020:

Internationale dag van het potlood
Wereld bipolaire dag


Quote van de dag:




2 opmerkingen:

  1. Whahahaha... een van de beste moppen. 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat ze zelfs nog zei dat ze vodden gevonden had hahaha.... voor allebei niet leuk, maar ja..... de bedoelingen waren goed.

    BeantwoordenVerwijderen