Zoeken in deze blog

zaterdag 19 september 2020

Medische oktobermaand en meer

Een tijdje geleden maakte ik een afspraak voor de mammobiel (borstenbus)..... dat wordt 1 oktober.
Ik moest een afspraak maken met Salt (artsenlaboratorium) voor bloedprikken....dat wordt 2 oktober.
Vrijdag kwam de 'uitnodiging' voor de griepprik ........ dat word 3 oktober. 
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik dan 10 dagen rust.... 13 oktober heb ik een afspraak bij de diabetesverpleegkundige en dan krijg ik de uitslag van het bloed. Nou als alle uitslagen goed zijn, ook die van de mammobiel dan ben ik echt door de APK. 
In oktober nog wel even de oogarts bellen voor een controle later dit jaar (ik moet 1x per 2 jaar) en ik vermoed dat er dan wel staaroperaties volgen (als corona geen roet in het eten gooit). En het nieuwe jaar begin ik met een tandartsbezoek. 

Quote van de dag:



Zaterdag 19 september:

Dag van de minibieb
Rode panda dag
Dag van de softwarevrijheid
Dag van de diëtist
Landelijke opschoondag
Eet een appel dag
World clean up day
Usher syndroom bewustwordingsdag 
Stamceldonordag
Praat-als-een-piraat dag
Vredesweek 
Dag van de landbouw
Hoppefeesten 
OdeGand
Oktoberfest




3 opmerkingen:

  1. Priktober en de rest.😏 Hoe krijgen ze het voor elkaar. Hopelijk ben je daarna goed gekeurd, daar ga ik we van uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel erg achter elkaar..... die eerste 2 deed ik min of meer zelf...... eerst de borstenbus.
    Bloedprikken moest ongeveer een week voor de 13de.... maar tegenwoordig kan maar 28 dagen vooruit afgesproken worden en ik was bang het te vergeten en dan geen gunstige dag te kunnen vinden, dus dan maar iets eerder.... 2 oktober..... de griepprik is een afspraak waar ik zelf niks mee te maken had, die kwam gewoon per post.
    Ik moest wel lachten toen ik het zag...... alles achter elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen