Zoeken in deze blog

vrijdag 25 september 2020

The masked singer

Ik hou ervan! 
Het is mooi om te zien en ik hou van het raden naar de ware identiteit. 
Vorig jaar was ik slecht in het raden wie er in het pak  zat, ik weet niet meer of ik iets goed had, maar als ik het goed had was het op het laatste moment en op het idee gebracht door anderen. Als ik een naam hoorde dacht ik regelmatig "Dat zou best kunnen" , maar il wisselde weer als ik een andere naam hoorde. 
Vrijdagavond heb ik een deel gemist doordat ik in slaap viel, maar de vuurvogel zag ik! 
Ik dacht het meteen te weten, de bewegingen toen ze opkwam......die bewegingen.... ik dacht meteen aan Imca Marina.  Het verhaal en de hints, daar zaten dingen bij die leken te kloppen...mediterranée ...daar hield ze van, maar ook van het noorden...... ja.... Eviva España en Bella Italia..... en het noorden.... ze verhuisde naar Groningen. Een hint was 'bruidspaar' en zij is babs, zij trouwt mensen...... het klopte allemaal! 
Toen Loretta daar ook voor koos op het laatste moment wist ik het helemaal zeker!  Het moest wel Imca zijn. 
Ooit woonde Imca in deze buurt.....ik zag haar wel eens in de drogisterij waar ik werkte, lang geleden, ver voordat zij naar Midwolda verhuisde.
Ze was de eerste die het spel moest verlaten, dus ze moest het masker afzetten..... daar gebeurde het......Imcaaaaaa....... uh.....nee.....het haar klopte niet..... ze draaide zich om....

.....nee dus....... helemaal fout! 

Zaterdag ga ik het hele programma nog eens bekijken..... ik wil zien wat ik gemist heb! 

Bij andere figuren had ik ook wel ideeën, maar die waren minder duidelijk en ik had niet altijd verklaringen voor de hints die erbij hoorden, maar ja, ik weet ook niet alles van die mensen, ik volg niet alle roddelbladen...... dus ik mis wel eens iets en vaak zijn er hints die bij veel mensen passen en bovendien is niet altijd duidelijk welke hints nep zijn. 



Quote van de dag:



Zaterdag 26 september 2020:

 Bodemdierendagen
Burendag
Europese dag van de paddenstoel
Nederlandse coeliakie-dag
Dag van solidariteit voor Palestijnse journalisten
Veiligheidsdag
Dag van het konijn
Wereld anticonceptiedag
Europese dag van de talen
Werelddag voor milieugezondheid 
Dag voor de totale vernietiging van kernwapen
 Dag van de Limburgse financial
Werelddovendag

2 opmerkingen:

  1. Heb ik het al wéér vergeten.😥
    Maar ik ga er alsnog voor de volgende keer, ik vond het een enig programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook erg leuk. Via KPN kan ik veel programma's terugkijken, dit ook. Het heeft lang geduurd voordat ik doorhad hoe dat werkte, maar het is echt simpel. Nu doe ik dat vaak.

    BeantwoordenVerwijderen