Zoeken in deze blog

donderdag 24 september 2020

Wachten

 Het was mij toch gelukt op internet wat cadeautjes te vinden, dus ik bestelde het één en ander. Ik ga nog niet naar verjaardagen, maar dat wil niet zeggen dat ze niks krijgen (hopelijk vergeet ik niemand, want ik heb er al heel wat overgeslagen).
Ik heb nog niet voor iedereen iets en soms zullen het cadeaubonnen worden, maar ik ben toch steeds op zoek naar leuke dingen. 
Donderdag verwachtte ik 2 pakjes...... dacht ik....... bij het ene pakje stond al sinds dinsdagavond: "Pakket is aangemeld" (maar nog niet ontvangen). Vanaf woensdag stond erbij dat ik het de volgende dag kon ontvangen en dat stond er donderdag dus nog steeds. Ik heb het eens eerder gehad en toen veranderde dat 's middags, de chauffeur was onderweg, dus ik ververste meerdere keren de pagina, maar het bleef steeds hetzelfde. 

Het andere pakket (andere bezorgdienst) leek goed te gaan, het was in het sorteercentrum.... tot er kwam te staan dat het verkeerd gesorteerd was en later kwam erbij te staan dat het daardoor 1 a 2 dagen vertraging had. Dat schiet lekker op! Ik heb er geen haast mee, maar ik zat er al bijtijds voor klaar en dan is het toch jammer dat het anders loopt! 
Ik dacht nog wel dat het handig was 2 pakketten op 1 dag!

Om 7 uur die avond ging de bel..... het pakket dat wel aangemeld maar niet ontvangen was.......  wonderlijk, het stond er nog steeds....misschien krijg ik vrijdag nog zo'n pakket 😂er stond nog steeds dat het de volgende dag zou komen.

Maar blij dat het binnen is, een deel is wat ik ervan verwachtte en een deel is zelfs mooier.
Nu afwachten wanneer de rest komt.

En even later ontdekte ik een mailtje van het bedrijf dat het verstuurde..... mijn pakket was door hun bezorger om 18.59 bezorgd..... de naam van de bezorger stond er zelfs bij! Wonderlijk.... sinds wanneer hebben ze een eigen bezorgdienst? En waarom melden ze het dan wel bij postnl aan? 
Later werd mij veel duidelijk....in de spam vond ik een eerdere mail, die was 's morgens al verstuurd.....de track&trace-code van Postnl gold niet meer, ze hadden een alternatieve bezorgorganisatie..... ook met een track&trace-code..... nu klopte de bezorgtijd! 

Door significante vertragingen vind de bezorging plaats via een alternatieve bezorgorganisatie, de PostNL Track & Trace code die je eventueel al hebt ontvangen is niet meer geldig.
........ zal vandaag bezorgd worden tussen 17:10 en 19:10.


Quote van de dag:



Vrijdag 25 september 2020: 

Dag van de liefdesbrief
One-hit wonderdag
Wereld droomdag
Wereld apothekersdag
Internationale ataxie voorlichtingsdag
FSC friday
Knuffel-een-vegetariër-dag
Nationale vitaliteitsdag
Dag van het zwemonderwijs

2 opmerkingen:

  1. Dat gaat raar de laatste maanden. Ook ik kreeg een pakje waarvan de bezorging was verschoven, halverwege de avond nog. Great!
    Natuurlijk herken ik ook het toiletbezoek als je zit te wachten...🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het ging wat rommelig, maar toch goed dat het nog kwam en het andere pakket (dat verkeerd gesorteerd was) kwam vandaag, maar 1 dag vertraging dus.
    Ja, dat toiletbezoek...... ik ga ook niet naar boven als ik een pakket verwacht....naar de wc alleen als ik nog niks aan zie komen en dan even snel hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen