Zoeken in deze blog

woensdag 30 september 2020

Oeps

 Lang geleden was ik eens in een kleine winkel..... ik was snel aan de beurt en ze hadden waar ik naar op zoek was. Ik hoorde dat er nog iemand binnenkwam, maar lette daar verder niet op. 
Ik was klaar, draaide mij om en wilde meteen verder lopen..... ik voelde dat ik ergens op stond, ik kwam een klein stukje omhoog en ik voelde twee sterkte mannenarmen om mij heen terwijl een stem in mijn oren fluisterde: "Gaat het?" 
Wat was er aan de hand? Ik stond vol op zijn voet en hij sloeg zijn armen om mij heen zodat ik niet viel! 
Erg aardig natuurlijk, maar ik schaamde mij dood en wist niet goed wat ik zeggen moest. 
Het was op de dag dat Bokito ontsnapte en toen ik het later die dag aan iemand vertelde was de eerste reactie: "Die man dacht natuurlijk dat het Bokito was!" .....en bedankt! 😂

Quote van de dag:




Woensdag 30 september 2020:

Wereld stroopwafeldag 

Internationale podcastdag

Internationale dag van het vertalen

Grote wetenschapsdag

Nationale broer en zus dag

Internationale dag van recht op blasfemie

Wereld schoolmelkdag

Kinderboekenweek

4 opmerkingen:

  1. 😂😂
    Dat was een supergrappig meemaaksel.
    Zoals je het vertelt... ik schoot meteen in de lach.😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, dat moment dat ik besefte dat ik op zijn voet stond.... echt genant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even opgezocht wanneer Bokito in het nieuws was...... 13 jaar geleden, dus 52..... naar mijn gevoel is het veel langer geleden.

    BeantwoordenVerwijderen