Zoeken in deze blog

zaterdag 20 februari 2021

LENTE

 Een week geleden wandelde ik in de sneeuw, zondag keek ik naar het ijszeilen...... ruim een week flink koud, met sneeuw en ijs..... echte winter! Nog net geen koudegolf, daarvoor was het nog 1/10 te warm.
Komende week kan het op sommige plaatsen 20 graden worden...... ruim 35 graden warmer dan zo'n anderhalve week eerder. Vandaag was het hier al 15 graden en op beschutte plekken natuurlijk warmer. 
Van dikke winterjas naar zomerjas. Van sneeuwlaarzen naar misschien wel sandalen. 
Niet normaal meer. Voor de tijd van het jaar wordt het warm..... en dat zo snel na die bijna-koudegolf. 

 Vandaag, 20/2


Vorige week, 13.2 ..... zelfde plek zo ongeveer.


Ik had vandaag een slaapdag, ik had blijkbaar nog wat in te halen. Het was prachtig weer, maar ik sliep een groot deel van de dag. Toch nog lekker gewandeld......hoewel het meer een praatuurtje dan een wandeluurtje werd, maar ik was lekker buiten en alles bij elkaar denk ik toch wel een half uurtje gewandeld (van de anderhalf uur die ik buiten was 😂). Lekker kletsen is ook leuk!

Er bloeiden al krokussen en op de Lijnbaan schieten de narcissen uit de grond.








Dit is echt om BLIJ van de worden!

Vorige week vond ik het heerlijk in de kou, maar dit weer vind ik ook fantastisch. 


Iedereen nog een fijne zaterdagavond en een zonnige zondag!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig weer, nu al. Als ik nog fietste zou ik naar Limburg gaan, daar is het gegarandeerd nog warmer.
    Heerlijke zon!☼

    BeantwoordenVerwijderen