Zoeken in deze blog

dinsdag 2 februari 2021

Serieus

 Ik had een zere neus! 
Nee, niet ernstig, alleen maar vervelend.  Bovenop, waar bot onder zit....het voelde als een blauwe plek..... het werd ook een beetje dik.
Wat moest ik daar nou weer mee? Naar een dokter gaan leek overdreven, ..... maar wat als het een ontsteking was?.... het zat wel dicht bij mijn ogen, zouden die er ook last van kunnen krijgen? (Ik hou graag met alles rekening 😃)
Ik besloot het toch even af te wachten en er zo weinig mogelijk aan te zitten.... moeilijk, want ik wil dan steeds voelen of het nog dik is, of het erg gevoelig is als ik er aan kom, maar ik moest mij bedwingen! 
Woensdag was het op z'n ergst...... ik twijfelde nog steeds wat ik moest doen, zal ik er iets opsmeren?  Toch maar niet, het zal vanzelf wel overgaan. ..... donderdag leek het minder, in elk geval niet erger..... vrijdag was het echt minder...... zaterdag jeuk en niet of dik meer. 
Zo is het afgezakt, nu voel ik nauwelijks meer iets, vooral kou is op die plek gevoelig, dus buiten voel ik het. Na ruim een week ziet het er naar uit dat het over is.  Raar, zoiets heb ik nog nooit gehad. 

BLIJ dat het beter gaat!

Totaal niet belangrijk natuurlijk...... maar mijn meeste schrijfsels zijn van geen enkele belang. Het is toch een soort van dagboek en daar hoort dit bij. 

Vanavond weer een persconferentie.... het meeste is min of meer al bekend, maar zekerheid is er pas als het daar bekend gemaakt wordt! Afwachten dus maar weer. 







2 opmerkingen:

  1. Hoe komt een men eraan, vraag je je af. Misschien door een stiekem vliegje gestoken maar je weet zoiets nooit.
    Goed dat het weer betert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb geen idee.... het was ook niet ernstig, maar wel vervelend en ik was blij dat ik niet brildragend was, want zelfs het mondkapje was al onprettig. De huid is daar natuurlijk maar heel dun, dus je voelt alles. Ik dacht ook al aan een verdwaalde mug of zoiets. Het is vrijwel over gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen