Zoeken in deze blog

vrijdag 24 juli 2020

Bobbi


Bobbi is weer naar huis. Het is een gezellig beest dat het liefst dicht tegen mij aan ligt of op schoot.
Hij wordt dol van het belletje van de airfryer, maar die van de magnetron (die bijna hetzelfde klinkt) is geen probleem.
Hij is gek op een fleecedeken en een zacht kussen..... vaak lag hij met zijn kop onder de deken.
Ging ik even naar boven dan ging hij halverwege de trap liggen wachten, maakte ondertussen wat zielige geluidjes en huppelde voor mij uit naar beneden als hij mij weer zag ......even later kon ik precies voelen op welke tree hij lag, want die was warm.
Na een lange wandeling in stevig tempo lag hij de hele ochtend voor Pampus, dat heb ik dus maar niet nog een keer gedaan. Hij rent dan niet mee, maar snelwandelt. 😂


Hij is niet moeilijk en maakt er geen probleem van als ik wat laat ben met uitlaten, hij kan ook gerust een hele dag alleen blijven zonder problemen (weet ik van voorgaande keren).
Zijn etensbak moet zo snel mogelijk leeg, maar dat komt denk ik omdat er bij hem thuis meer kapers op de kust zijn.....dan moet je snel zijn natuurlijk en de gigaherdershond die ze daar hebben zal geen moeite hebben met een extra portie en misschien lusten de katten het ook wel.  Het is dat die herdershond niet bloeddorstig is (integendeel, het is een sul), maar anders was Bobbi allang een soort eenhapscracker voor hem geweest denk ik.


Bobbi werd helemaal gek van blijdschap toen hij opgehaald werd.
Het is altijd een beetje stil als Bobbi weer weg is, maar tegelijk ook wel weer lekker...... want hoewel hij geen strak schema heeft voor het uitlaten, moet het wel gebeuren....... dus ik moet toch nog wel een beetje op de klok letten. Niet erg hoor, maar nu hoeft dat dus niet meer en dat is toch ook wel weer lekker.
Het is in elk geval geen straf om op Bobbi te passen.


Quote van de dag: 

Zaterdag 25 juli 2020:
Kerstmis in juli\
Dag buiten de tijd 
Rode schoen dag
Dag van solidariteit met antifascistische gevangenen
Gezond en gelukkig door hypnose dag
Tomorrowland
Pride Amsterdam

4 opmerkingen:

  1. Via feacebook:
    Hilde de Jongh-Meulbroek Haha de herder in kwestie moet dooreten anders jat Bobbi nog een hap mee van hem!!!

    Ans Dekker-Martis Hahahahah...... echt een sul dus....
    Bobbi eet dus zo snel in de hoop dat er nog meer te halen is!
    Bij Laila is het zo dat die pas eet en drinkt al Dinar klaar is.....het is duidelijk wie de baas is daar. Maar die honden eten niet als er niemand thuis is.

    Hilde de Jongh-Meulbroek Ans Dekker-Martis precies!

    Susanne Bout Eenhapscracker! Hoe verzin je het. 🤣🤣🤣
    En dan lees ik hier ook nog dat het niet eens waar is. Hihihi. Om te gieren! Het is gewoon een boefje. Diep in zijn hart zou Bobbi graag de herdershond opeten, geloof ik. 😂

    Ans Dekker-Martis Hahaha, dan zal hij in elk geval genoeg te eten hebben,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er dus een lieve logé aan gehad. Fijn voor Bobbi, voor jou en voor de eigenaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dit is een prima oplossing! Deze hond is niet handig op een camping omdat hij fel kan reageren op elk geluidje....en dat felle gekef wil je niet op een camping, zeker niet 's nachts. In huis is het minder gehorig....hij hoort zelf minder waardoor hij rustiger is, maar als hij blaft dringt dat toch minder ver door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via facebook

    Yvonne Willen wel gezellig zo'n lieverd in een huis voor een paar dagen.

    Ans Dekker-Martis Ja, heel gezellig. Oppassen zo nu en dan vind ik prima, maar zelf wil ik geen hond.....dan is dit een mooie oplossing.

    Edwin Dekker Ans Dekker-Martis ik kan er zo 2 langs brengen hoor voor een tijdje 😂😂😂

    Ans Dekker-Martis Nee dank je...... ik vind Dinar een lief beest, maar niet fijn om uit te laten, dus dat beperk ik liever :D

    Mary Tymensma Wat een schatje 💕

    Ja echt, heel lief!!!
    Michel van der Roest De oppasssessie gaat voor ons morgen beginnen!

    Ans Dekker-Martis Gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen