Zoeken in deze blog

woensdag 8 juli 2020

Nederlanders

In Knokke is al dagen overlast van Nederlandse jongeren....jongeren van een jaar of 15.
"Het is altijd hetzelfde met Nederlanders. Als ze zich niet kunnen gedragen, moeten ze gewoon thuis in hun land blijven" waren de woorden van de burgemeester daar en ik geef hem gelijk! 
In Albufeira zijn veel Nederlandse jongeren op de bon gegaan omdat ze zich niet aan de regels hielden.

Wat is dat toch? Ik ben ver van huis, hier kennen ze mij toch niet dus ik kan de beest uithangen?
Je zou je schamen om Nederlander te zijn!

Iedereen doet wel eens iets wat niet volgens de regels is, maar dit gaat niet om fietsen over de stoep waar geen wandelaars zijn.... dit was echte overlast! Ik Knokke werd politie uitgescholden en geslagen door de lieverdjes.
Ik hoop dat de ouders dit ook te horen krijgen en maatregelen nemen, want dit kan je als ouder toch niet goed vinden. Je kan niet altijd weten wat je kroost doet als je er niet bij bent en ook keurig opgevoede kinderen gaan wel eens in de fout, ik wil dus niet zover gaan om te zeggen dat ze niet opgevoed zijn, maar ze gedroegen zich in elk geval niet als goed opgevoede kinders.

Quote van de dag:

Donderdag 9 juli 2020:
Internationale dag voor de vernietiging van vuurwapens
North Sea Jazz festival



2 opmerkingen:

  1. Dat las en hoorde ik ook, genant, weer de Nederlanders.
    Voorheen hoorde je dit ook van Engelse jongelui maar die zitten nog opgesloten.
    Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Je denkt aan stijve, streng-opgevoede kinderen die eindelijk de kans krijgen, als losgelaten kettinghonden. Ik roep maar wat.
    Ook begrijp ik niet waarom ze voor Portugal kozen, was het niet een schoolfeest? Wie organiseert zoiets, men wist toch dat ze daar strenger zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk..... vooral omdat het niet om 1 persoon gaat, maar hele groepen.
    Vaak zijn jongeren die al te streng zijn opgevoed de weg kwijt als ze het echte leven ruiken en slaan dan door. Dat komt vaak voor.
    Het schijnt dat er vaak jongeren naar Albufeira gaan die net hun diploma gehaald hebben, dat wist ik ook niet.
    In Knokke schijnt het vaak voor te komen met Nederlanders, echt genant! Misschien dat de plaatsnaam ze ophitst?
    Teveel drank zal zeker een belangrijke oorzaak zijn, het schijnt geen feest te zijn als je niet straalbezopen bent.
    Je moet genieten van die drankjes....niet naar binnen gooien.
    Ik heb het 'indrinken' ook nooit begrepen..... ze willen dus echt dronken worden..... wonderlijk. Dat ze eerst gezellig bij iemand wat drinken snap ik nog, maar niet als ze buiten in de kou flink drinken, kleumend, maar ja, ze moeten wel.... waar ze naartoe gaan is het te duur om je dronken te drinken..... dus snel even indrinken, dan komt de rest daar wel. Echt, ik snap dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen