Zoeken in deze blog

vrijdag 3 juli 2020

Verkleden...

.....Edwin was er gek op. Hij was nog heel klein toen hij vertelde dat hij clown wilde worden, later werd het een goochelclown en daarna bleef het lang een muzikale goochelclown.
Volgens mij vind hij het nog steeds leuk..... als iemand hem vraagt te dj-en als clown of iets anders vreemds zit hij daar echt niet mee. Pruiken snorren, brillen, petten en neuzen.....altijd leuk. Ooit kocht hij een masker met een roodbruin gerimpelde huid en een haakneus...... hij zette het meteen op, capuchon op zodat de rand niet opviel en zo liep hij naast mij....toen was hij nog kleiner dan zijn moedertje, dus een klein gerimpeld mannetje was het..... er liepen een paar meiden voor ons waarvan er eentje achterom kreeg en zich helemaal te pletter schrok....waarna het stel natuurlijk de slappe lach kreeg.
Een andere keer kocht hij een neus in de vorm van een vuist met de duim omhoog...... hij heeft er de hele dag mee gelopen en kreeg onderweg natuurlijk het nodige commentaar.
Maar ook vond hij het leuk om met Kerst of zijn verjaardag e.d. 'op sjiek' te gaan.




 Handig zo'n broek, geschikt als piratenbroek en clownsbroek en hij werd ook nog gewoon gebruikt.
Hij heeft hem jaren gedragen, van net boven de enkels tot op de knie..... hij bleef passen, leek alleen steeds korter te worden 😂
En misschien heb ik hem nog wel in de verkleedkist!










Quote van de dag:

Zaterdag 4 juli 2020:

 Free hugs day
Tuinvlindertelling
Dag van de coöperatie
Werelddag voor dolfijnen in gevangenschap
Rozenconcours
Heroes Dutch comic con
Weekend van het paard
Kersenpitspugendag     Jaaaa, ik wil meedoen!!!
Amerikaanse onafhankelijkheidsdag


2 opmerkingen:

  1. Schattig toch, die kok...😀
    Veel kinderen vinden het leuk, maar niet allemaal.
    Een van onze kinderen wilde alleen verkleed, geen schmink, de kleindochter enkel als prinses. Daar zal ijdelheid hebben meegespeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die koksfoto was ik helemaal vergeten, ik vind hem ook erg leuk! Ik denk dat Edwin deze zelf ook niet meer weet.
    Er zijn kinderen die er niet van houden. Geen schmink snap ik wel.... en meisjes zijn graag prinses.
    Edwin vond/vind alles prima..... vind het ook leuk om zwarte Piet te zijn....is ook wel eens dj geweest bij een Halloween-feestje en verkleed zich dan ook. Maar ook alleen een gek petje of hoedje.... hij houdt ervan.

    BeantwoordenVerwijderen