Zoeken in deze blog

dinsdag 14 juli 2020

Stampertje


En toen had ik ineens een konijn.....voor 1 dag.
Dinsdagochtend ging al vroeg de bel.....of ik op een konijn wilde passen, er waren werkzaamheden en dat arme beest was geen herrie gewend, dus of hij bij mij binnen mocht staan. Nou is het diertje ook geen andere mensen gewend, maar alles was beter dan die herrie, dus even later had ik een konijn in de kamer. hij vond mij vast eng, want hij verstopte zich steeds in zijn nachthok.... af en toe kwam hij even kijken of de kust al veilig was, maar hij vond mij nog steeds niks en verdween weer. Later kwam hij wat meer te voorschijn, maar ik moest niet teveel en vooral niet te snel in zijn buurt komen. Soms moest ik wel even voorbij hem lopen, ik kon moeilijk de hele dag op de bank blijven zitten, maar ik liet hem verder moet rust
Af en toe maakte hij geluiden die mij sterk aan Stampertje deden denken: "Klopklopklop.....kenjemenog?"

Ik heb al op veel dieren gepast, maar een konijn had ik niet eerder.
Het is weer eens wat anders.
Hij is ondertussen weer opgehaald.

En vrijdag (of donderdag als dat beter uitkomt) krijg ik weer een hond voor een week. Vakantietijd, dan ben ik vaker dierenoppas. Deze hond is hier al vaker geweest, daar ben ik aan gewend en hij aan mij.

Quote van de dag:


Woensdag 15 juli 2020:

Wereld jonge talentendag
Poolzee-ijs-dag







Geen opmerkingen:

Een reactie posten