Zoeken in deze blog

maandag 20 juli 2020

Rustig aan....

Wat was het heerlijk weer maandag.....dit mag van mij tot november zo blijven.....niet te warm maar warm genoeg om zonder jas de deur uit te gaan en warm genoeg voor een korte broek.

Het gaat goed met mij.......ik slaap niet meer de hele dag, ik kan weer flinke wandelingen aan (daarna ben ik wel af, maar dat heb ik er graag voor over), mijn suiker gaat beter.....top dus.
Ik ben wel blij dat het nog vakantie is en ik dus nog geen andere verplichtingen heb, want dan moet ik mijn energie weer over meer dingen verdelen...... en die gebruik ik nu liever om te wandelen en daarmee conditie op te bouwen.

Geen nieuws verder, alles gaat gewoon z'n gang!



Quote van de dag:


Dinsdag 21 juli 2020:

 Junkfooddag
Belgische nationale feestdag
Nijmeegse vierdaagse


3 opmerkingen: