Zoeken in deze blog

maandag 3 augustus 2020

Laila

Bladeren door foto's vind ik altijd leuk, er komen weer allerlei herinneringen boven. 
Soms zit er een foto bij waarvan ik in de lach schiet....deze van Laila bijvoorbeeld!



Ze was hier duidelijk aan een kappersbeurt toe....... dat gebeurt natuurlijk wel eens vaker, maar hier is ze wel heel erg verwilderd, ik weet niet wat ze gedaan heeft om er zo uit te zien 😂😁🐶. Wat een verschil met de volgende foto!




Quote van de dag:

Maandag 3 augustus 2020:

 Internationale watermeloendag
Columbus op ontdekkingsreis
Antwerp Pride

2 opmerkingen:

  1. Of je het over twee verschillende honden hebt. 🤔
    Het is voor een dier zelf ook veel lekkerder, lijkt me. Minder jeuk en niet zo warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt, een heel andere hond. Maar het zit daar ook zo wild, ik weet niet wat ze toen uitgevoerd had hahaha. Tegenwoordig maakt Edwin meteen al een afspraak voor een volgende keer, dat is handiger.

    BeantwoordenVerwijderen