Zoeken in deze blog

zaterdag 22 augustus 2020

Zaterdag....

...heb ik de hele dag geen klap uitgevoerd.  Het werd een pyjamadag.....nou ja...pyjama....dat klinkt zo warm, het was meer een nachthempie. Geen fut, brandende ogen en gapen alsof ik nachten niet geslapen had (en ik had toch echt een goede nacht gehad)..... dus gewoon effe niks! 
Het was wel heerlijk afgekoeld.... bijna de hele dag stond de achterdeur open, alleen tijdens flinke buien moest hij even dicht.  
Later kwam de zon wel weer door,  maar zonder de hitte van de afgelopen weken. 
Zondag beter! 

Quote van de dag:



Zondag 23 augustus 2020:

Ga toplessdag
Internautdag
Dag ter herinnering aan de slavenhandel en de afschaffing ervan
Herdenkingsdag voor slachtoffers van stalinisme en nazisme
Wereld waterweek

 





2 opmerkingen:

  1. Dan voer je vandaag maar twee klappen😉 uit. Mag best, een rustdag na alle gedwongen rustdagen.
    Gister buiten gezeten in de wind, later onder het afdak naar de regen geluisterd.
    Harde vlagen maar ik kwam er van bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe ik.....ik heb al een flinke afwas gedaan die ik had laten staan (wel afgespoeld) en ik ben nog wel zo het één en ander van plan. 's Morgens is nooit mijn actiefste moment van de dag.
    Hahaha, een rustdag na alle gedwongen rustdagen...... ach ja.
    Heelijk die wind! O heerlijk dat afdak, buiten zitten terwijl het regent, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen