Zoeken in deze blog

zaterdag 10 oktober 2020

Niet normaal......

... zoveel felicitaties en cadeaus! 
Het begon al vroeg, ik was best vroeg wakker, maar toen lag er al een kaart in de bus..... en al snel volgden er meer en nog meer.... soms met een cadeau erin. Anderen gaven een cadeau af bij de deur ..... ik ben echt heel erg verwend!  Veel gezellige telefoontjes gehad, dat begon donderdag al....
.... en dan nog de mensen die kwamen.....zo veel gekregen!!! 
Ik ben er stil van..... en dat wil wat zeggen! 😂

Het was heel gezellig, de lunch was geslaagd, er kwam nog iemand bij (dat was eerder nog niet zeker), maar die behoort tot hetzelfde gezin als de andere 2 die er waren, dus dat was geen probleem. Heel gezellig dat ze ook nog even kwam! 

Later die middag weer 2 personen....broer en partner....... ook heel gezellig....... ik heb echt helemaal niks te mopperen! 

Een extra cadeautje was natuurlijk dat de uitslag van het bevolkingsonderzoek borstkanker binnenkwam en dat alles in orde was. Ik verwacht dat gewoonlijk ook wel, maar zekerheid is er pas als ik het zwart op wit zie. 

Ondanks dat het niet druk was was ik 's avonds wel af, maar dat hindert niet......ik heb niet veel meer gedaan, de afwas liet ik staan.... was niet heel veel, maar morgen is er weer een dag.....ik kon ineens mijn ogen niet meer open houden en heb een paar uur geslapen (net als de avond ervoor)..... ja, iets drukkere dagen, dat merk ik dan 's avonds wel.... geen probleem als ik de volgende dag weer fit genoeg ben en dat lukt de laatste tijd meestal wel. Ik dacht nog even lekker naar de masked singer te kunnen kijken, maar ik heb alleen een stukje van de eerste gezien....... toen ik wakker werd was het afgelopen! 
Nou ja, ik kijk het dan wel terug.
Zaterdag wordt weer gezellig want dan komt Edwin met gevolg 😂.
En dan doe ik zondag helemaal niks meer! Dat wordt mijn rustdag!

Quote van de dag:


10 oktober 2020:

Dag van de kleinkinderen
Landelijke dag psychische gezondheid
Dag van Curaçao
Dag der Marrons
Nacht van de duisternis (BE) 
Wereld zombiedag
Internationale dag van de palliatieve zorg
Wereld daklozendag
Internationale dag van de trekvogel
Internationale pinotage Dag
Werelddag voor geestelijke gezondheid
Universele muziekdag
Wereld- en Europese dag tegen de doodstraf 
Museumnacht Den Haag
Friese molendag
Week van ons water
Week van het landschap
Dutch foodweek

2 opmerkingen:

  1. Fijn Ans, deze dag nemen ze je niet meer af!
    Weer een mooie en lieve herinnering erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies! Zo leuk als mensen toch nog moeite doen om wat te brengen.... het gaat niet om de cadeaus, maar om het gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen