Zoeken in deze blog

vrijdag 16 oktober 2020

Zoeken

 Al jaren gebruik ik Google Chrome...... maar de laatste tijd heb ik er problemen mee. Het begon met deze weblog, ineens kon ik hier geen foto's meer plaatsen..... het bleek wel te kunnen in Microsoft Edge. 
Al een tijdje probeerde ik 'mijnVattenfall' te openen, zodra ik wilde inloggen ging het mis...'bad gateway'. 
Ik dacht dat ze een storing hadden..... totdat ik het in Edge probeerde..... geen enkel probleem! 
Het kan natuurlijk met instellingen te maken hebben, maar ik heb zelf niks veranderd en bij Edge heb ik dat probleem niet. 
Maar ook de Google zoekmachine doet irritant...... ik krijg eerst heel even te zien wat ik zoek en net als ik er op klikken wil komt er iets anders te staan...... en klik ik dus op het verkeerde. Bijvoorbeeld ik zoek op de Hoed in Monnickendam (huisartsen)..... ik zie het heel even en vervolgens klik ik per ongeluk op een hoedenwinkel. Boven de Hoed staan dan ineens meer van die winkels waar ik mij eerst langs moet worstelen voor ik vind wat ik zoek.  Dat is met andere dingen net zo..... irritant dus! Dan maar een andere zoekmachine....ik vond Google altijd het prettigst (ook omdat ik die gewend was waarschijnlijk), maar nu dus niet meer, vaarwel Google, hallo Bing, eens kijken of dat bevalt! 

Quote van de dag:


Zaterdag 17 oktober 2020:

Dag van krachtenbundeling tegen stofwisselingsziekten
Dag van de trage weg
Wereld anesthesiedag
Internationale dag ter bestrijding van armoede
Wereld traumadag
Internationale archeologiedag
Internationale repairday|
Wereld speelgoedcameradag
Week van het Brabantse landschap
Dutch designweek

2 opmerkingen:

  1. Gedoe.
    Ik zou je willen helpen maar....
    Google werkt bij mij wel (afkloppen). Je weet niet wat de providers achter je rug allemaal klaarmaken.
    Ik zit bij Simpel, is plotseling overgenomen door T-Mobile. Wist ik niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze doen dingen waar wij niks aan kunnen doen.
    Mijn mobiel zat bij tele 2, maar die stopte met prepaid en hevelde mij over naar T-Mobile, maar ik heb een hekel aan T-mobile na eerdere ervaringen (nou ja, ervaringen van Edwin). Ze doen het gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen