Zoeken in deze blog

donderdag 1 oktober 2020

Bruin, bruiner, bruinst.

 Ook in mijn jonge jaren was ik niet een echte zonaanbidder.....ik kon er toen wel wat beter tegen, maar  zonnebaden deed ik maar een enkel keertje..... en ik overdreef niet. 
Maar ja, daardoor zag ik soms wat bleek....... en daar wilde ik wat aan doen met een zelfbruinende créme. Ik had het al uitgeprobeerd, het was echt een goede crème, dus besloot ik dat ook op mijn gezicht te smeren. Het resultaat was prima, niks op aan te merken, maar het tijdstip waarop ik dat deed was minder slim gekozen. 
Ik smeerde het op mijn gezicht en ging naar de kapelrepetitie. Lekker saxofoon spelen en ondertussen werd ik steeds bruiner....... dat ging opvallen. Het duurde niet lang of er werden opmerkingen over gemaakt 😂. Natuurlijk kon ik er ook wel om lachen, maar echt slim was het niet geweest van mij! 


Quote van de dag:





Vrijdag 2 oktober:

Werelddag voor het gekweekte dier

Internationale dag van de geweldloosheid

Wereld glimlachdag

Nationale ouderendag





2 opmerkingen:

  1. Een bruine muzikante, nou en? 😁
    Maar hoe kwam het dat je steeds bruiner werd? Hoorde dat bij de werking van die créme?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van zo'n créme wordt je geleidelijk aan bruin, niet in één keer. Het ging toch nog wel snel, ze zagen mij steeds bruiner worden en dat was natuurlijk een heel raar gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen