Zoeken in deze blog

maandag 28 december 2020

Derde kerstdag

 Zondag voelde het nog een beetje alsof het Kerst was. 
Het was een rustige dag, waarbij ik nog wel even op een pakje moest wachten.... ja op zondag..... dat komt door de drukte. Het hoefde niet voor Kerst, dus dit is prima.... en ik had al eerder een melding gekregen dat het zondag zou komen, dus het was bekend en stuurde geen plannen in de war. 
Er was nog genoeg lekker eten in huis, dus ik heb lekker gesmuld van de restjes! 
Verder lekker wat kerstfilms gekeken.....  lekker lui. ....hoewel..... ik had nog een flinke afwas staan en die heb ik weggewerkt....een deel had ik zaterdagavond al gedaan, maar er stond ook nog veel. 
Verder wat dingen die nou eenmaal bij het huishouden horen en regelmatig gedaan moeten worden, maar ik deed alleen wat echt nodig was..... morgen is er weer een dag..... deze dag was om lekker na te genieten en lui te zijn. Hoewel het weer niet uitnodigde met regen en storm Bella, ging ik toch nog even wandelen.... een mens moet wel een beetje in beweging blijven natuurlijk! Bella was al aardig gekalmeerd toen ik naar buiten ging.
Verder niks te melden! 


2 opmerkingen: