Zoeken in deze blog

zondag 20 december 2020

Kersterig


 Jawel, de kerstboom staat.... nou ja...het kerstboompje!
Nog niet helemaal klaar, ik wil nog even kijken of ik op zolder het engeltje kan vinden dat in de top moet, maar zonder is het ook goed.


 
Zaterdag werd er bij de buren een mooi kerststuk voor mij gebracht  (op zolder hoor ik de bel niet)..... heel blij mee! Een onverwachte verrassing!



Nu nog alle lege bakken en dozen opruimen en nog wat andere klusjes, dan is het klaar. Nou ja, echt klaar is het nooit, want ik bedenk altijd wel iets dat ik nog kan veranderen, maar er hoeft dan niks meer, ik kan dan beginnen met andere dingen voorbereiden, klaarzetten.... en natuurlijk boodschappen halen en nog even naar de oogarts tussendoor.

Quote van de dag:

 

Maandag 21 december 2020: 
 
Wereld orgasmedag 
Sint Thomasluiden 
Europese dag van de korte film 
Kruiswoordpuzzeldag

 Kortste dag.... begin van de winter om 11.02 

Internationale Dalek-herdenkingsdag

 

 

 

2 opmerkingen: