Zoeken in deze blog

zaterdag 12 december 2020

It's beginning to look....

Nog 12 dagen te gaan, dan is het Kerst.





Ik heb de kerstboeken weer tevoorschijn gehaald...... alleen de kerstmuziekboeken niet..... die zijn spoorloos en zoeken waarschijnlijk mijn kapelkerstmuziekmap 😂. (die laatste is nu niet meer nodig, volgend jaar mogelijk weer, maar dan zal ik alles toch wel weer gevonden hebben). 
Blijkbaar ligt dat bij elkaar.....maar waar? Ik had er een vaste plaats voor, maar die kast werd te vol, in een andere kast bleek het ook niet te passen en toen heb ik vast een heel handige plek bedacht, alleen kan ik mij dat niet herinneren.  Ik ben zo lekker aan het opruimen overal.... nu tussendoor aan het versieren.... maar ik had toch echt wel verwacht het tegen te komen, maar dat is niet gelukt, ik ga gewoon verder met opruimen en sorteren, ooit komt het tevoorschijn! 
Buiten de muziekboeken heb ik voor de Kerst ook knutselboeken, kinderboeken, verhalenboeken, een Engelstalig boek en nog veel meer. Voor Sinterklaas heb ik ook zo'n verzameling. 





Ondertussen begint het een beetje Kerst te worden hier...." 🎵It's beginning to look a lot like Christmas.....🎵🎶....laaalalalalaaa" ......de boom staat nog in de schuur, die is als laatste aan de beurt....alleen een houtenboompje staat er al "🎵O dennenboom.....o dennenboom 🎵 ";

De Kerstkaarten beginnen ook binnen te komen. 

Er staan nog veel kerstspullen op zolder..... maar het komt goed!

Quote van de dag:


Zondag 13 december:
3e zondag van de advent (Gaudete)
Wereldlichtjesdag
Wereld koorzangdag
Santa Lucia 
Wereld viooldag

5 opmerkingen:

  1. Het is duidelijk: je hebt er zin in. 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bertie, jij bent Bertie die ook op punt zat en ooit samen met mij naar Wil ging?

      Verwijderen
  2. Dat klopt, lekker weer eens Kerst in eigen huis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvonne....Zal ik maar alvast ja zeggen? Het is die Bertie! Geen facebook meer, maar wel een weblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Yvonne, inderdaad, leuk je hier weer tegen te komen. Was een fijn dagje toen, in Schiedam.

    BeantwoordenVerwijderen