Zoeken in deze blog

woensdag 30 december 2020

Dinsdag

 En dan is het alweer 30 december..... het eind komt in zicht! 
Dinsdag werd een heel normale dag, niks bijzonders! 

Ik zocht een foto voor iemand en kwam daarbij een foto tegen van mijn tienerkamer in 1973. Niet te zien is mijn rieten oranje stoel met paars kussentje en de bijpassende lectuurmand.... daarvan is rechtsonder nog net een stukje van het hengsel te zien. 
Ik had effen paarse gordijnen met paarse 'vitrage'...... die laatste was heel grof en hing aan de binnenkant, dus over de overgordijnen, wat een leuk effect gaf. 
Het pandabeertje op mijn bed was een radio, die had ik al jaren. 
En natuurlijk een oranje leeslampje!


2 opmerkingen:

  1. Schattig, echt een kamertje uit de jaren '70. Paars en oranje, rotan, en keurig gesorteerde boeken.... 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja precies.....ik vond het zo leuk deze foto weer eens tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen