Zoeken in deze blog

vrijdag 8 maart 2019

Daar zakt toch je broek van af????

13-07-2011

Van de week was ik even aan het winkelen.......
.... zal ik dit wel vertellen? Het was wel genant!

Nou vooruit dan maar, ze kunnen beter om mij lachen dan om mij huilen, daar komt ie:
 
Ik was dus aan het winkelen en wilde iets pakken van de bovenste plank. 
Een erg hoge bovenste plank! 
Nergens zag ik opstapjes, dus ik rekte en rekte....JA..hebbes!
Daarbij trok ik wel zo'n anderhalve meter magneetstrip (waar de prijzen op stonden) mee, maar dat zou ik wel even in orde maken. 
Ik pakte de strip en plop....die zat! Nog een beetje scheef, dus nog één keer rekken en..... toen voelde ik mijn broek afzakken! 
Hij hing nog niet op mijn enkels hoor, maar wel net boven mijn knieën!
GELUKKIG: Ik had een erg lang hes aan!
GELUKKIG: Het was daar niet erg druk op dat moment!
JAMMER: Er kwamen wel net mensen aanlopen, nu maar hopen dat ze niets zagen. 
Ik probeerde zo onopvallend mogelijk mijn broek weer op zijn plaats te krijgen, maar dat is nog niet zo simpel!  Hij zat nog niet helemaal lekker, maar ja, zo moest het maar!
 
Ik durfde in geen enkele winkel nog iets van de bovenste plank te halen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten