Zoeken in deze blog

donderdag 7 maart 2019

Dat heb ik weer.....

13-06-2012

Bij sommige mensen lijkt alles altijd heel nrmaal te gaan. Natuurlijk gaat daar ook wel eens iets mis, maar dat gaat dan op een heel normale manier.
Bij mij schijnt het altijd anders te gaan.
Sommige mensen stoten wel eens hun voet en dan is het blauw.... mijn voet is ook blauw, maar de oorzaak is wat eigenaardig.
Wat er gebeurd is?
Nou.. .. .. .. .. .. ik liet een diepvriesloempia op mijn voet vallen!
Dan ding stortte zich met een punt precies tussen twee botjes in mijn voet.
Ik stond even te jodelen en zag het snel blauw en dik worden. Een icepack was dichtbij (ik had natuurlijk die loempia erop kunnen leggen, maar daar had ik andere bedoelingen mee! ), dus snel erop en dat hield de zwelling binnen de perken.
En de loempia? Die ging in de pan! Voor straf! Had ie mij maar niet moeten pesten!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten