Zoeken in deze blog

donderdag 7 maart 2019

Hyperdepiep

20-08-2012

Ik ben helemaal hyperdepiep!
 
Ik ben vandaag (en gisteren) zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, lala lala lalaaaa
 
Waarom? Nou, mijn dag verliep woensdag wat wonderlijk, laat ik maar bij het begin beginnen, anders ben ik zo snel klaar met mijn verhaal!
Eerst was ik belachelijk vroeg wakker vanwege een klierende mug.
Ik besloot er dan maar uit te gaan. Ik kleedde mij aan, ruimde wat op en toen het licht werd zette ik de kliko op de afhaalplek, ruimde weer wat op en stortte in. Nou, dat klinkt wat overdreven, maar de slaap die ik te kort gehad had wilde toch geslapen worden!
Ik werd wakker van de telefoon om een uur of 10. Blijkbaar klonk ik slaperig, want geschrokken werd gevraagd of ik nog sliep.
Niet erg, ik moest toch een keer wakker worden en ze wilde langs komen.
Prima! Snel even thee zetten en nog zo het één en ander in orde maken.
Even later kwam ze en ze had een kind mee dat ik niet kende. Die voelde zich blijkbaar meteen thuis, want zonder wat te zeggen liep hij langs mij heen de kamer in. Hij werd teruggeroepen: "Geef eens een hand en zeg wie je bent". Hij gehoorzaamde, gaf mij een hand en zei duidelijk: "Wie je bent!" Nou, dan is mijn dag eigenlijk al goed!!!
 
Even later zaten we aan de thee en ik kreeg een boekenbon omdat ik op het huis gepast had! Wow, ik had echt een goede dag!
 
Toen ze weg waren pakte ik de laptop, reageerde op Facebook bij Karin en schreef dat ik een boekenbon had gekregen. Ik logde in bij Moneymiljonair... kennen jullie dat? Dan krijg je mail en voor iedere mail die je leest krijg je geld (in de vorm van parels en bij 1 miljoen parels kan ik 12,50 op mijn rekening laten storten of een bon krijgen)! Niet veel geld per mail, maar er komen soms meederde mailtjes per dag. De mails hoeven niet zorgvuldig gelezen te worden, aanklikken is voldoende. Veel webwinkels kan ik via die site bezoeken en voor elke euro die ik daar uitgeef krijg ik ook parels. Voor het lezen krijg ik tegenwoordig minder geld dan vroeger, maar ach, elke 12,50 is meegenomen (voorheen ca 3x per jaar, nu minder).
Ik kan ook met spelletjes meedoen en als ik de beste van die dag ben kan ik een prijs winnen. Wil ik meer spelletjes dan moet ik daar parels voor betalen en dat wil ik niet! Hetzelfde gaat het met bingo, 1 spel is gratis, voor meer spellen moet je betalen. Een bingoronde duurt meestal 6 dagen, elke dag rollen er acht ballen. Meestal moet ik nog veel ballen als het al afgelopen is. Het was woensdag de zesde dag en ik moest nog maar drie ballen, dat was nog nooit gebeurd. Elke ronde valt er 100 euro te verdienen, maar als niemand het opeist blijft dat bedrag staan en komt er 100 bij voor de volgende ronde. De jackpot was deze keer goed gevuld, in de vakantie doen de mensen denk ik niet mee.
Ik las dat de bingo gevallen was en dat er daarom maar drie ballen getrokken waren.... oei, ik moest er drie, maar het zou wel erg toevallig zijn als het die drie waren. De eerste bal.....jaaaaa, mijn getal, de tweede bal....weer goed.... het zal toch niet? Nee...dat kan niet! De derde bal... ... .. .. ik knipperde eens met mijn ogen... ... die was weer goed! Ik had bingo!!! In beeld kwam te staan dat er 1 bingo was en 0 opgeëist. Ik klikte op "opeisen" en er stond dat het klopte, dat mijn bingo juist was en 1 bingo, 1 opgeëist. Wow, ik was dus nog de enige ook, de volle poet!!!
Binnen 24 uur zouden de parels op mijn account staan.
Ik ging steeds kijken... niks! Er zal toch geen addertje onder het gras zitten? Ik werd er helemaal zenuwachtig van!
Pas na middernacht (na tientallen keren gekeken te hebben) stonden ze er ineens op en meteen vroeg ik uitbetaling aan!!
Wow!!! Dit is mij nog nooit overkomen!!! Ik heb wel eens een kop en schotel gewonnen en een keer 40 gulden...en hyacinten en een cadeau van Princess (dt vond ik ook een erg mooie prijs), maar dit is een echte prijs!!!
 
Snappen jullie nu dat ik helemaal hyperdepiep ben en de hele dag loop te zingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten