Zoeken in deze blog

donderdag 14 maart 2019

Jongetje

10-09-2009

Van de week ging ik even naar de supermarkt en toen ik met mijn boodschappen naar mijn fiets liep riep een klein jongetje mij al van een flinke afstand toe dat hij niet met vreemde mensen meeging. Hm, zou hij mij vreemd vinden? 
"Mijn moeder heeft gezegd dat ik dat niet mag".
Natuurlijk gaf ik zijn moeder gelijk en ondertussen was ik bij mijn fiets gearriveerd, waar ik probeerde hoe het beste alle boodschappen mee te krijgen.
"Wat heb je lang werk zeg!" riep het jongetje, "Ben je er nu nog?" Nou, dat ging lekker hahaha, wat een kind. 
Het was een gezellige kletser, van alles vertelde hij mij. 
Ik begrijp heel goed dat zijn moeder hem extra op het hart gedrukt heeft om niet met vreemden mee te gaan, want dit knulletje was erg vrij en zou volgens mij zonder die waarschuwing met iedereen meegaan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten