Zoeken in deze blog

zaterdag 16 maart 2019

Wat een woei

Deze week ben ik kampioen stilstaan op de fiets...... en fietsen zonder de trappers te gebruiken!
Echt, er is niet normaal te fietsen met deze wind. In mijn tuin liggen alle tuinmeubelen om..... de tafel hield het lang vol, maar vloog gisteren ook even de lucht in. Ik heb nog geen vliegende tapijten gezien, maar ik kijk nergens meer van op!

Wandelen in de wind vind ik wel lekker, maar niet als het zo erg is dat de dakpannen mij om de oren vliegen....wandelen met helm op zie ik niet zo zitten.  Regen en hagel maken het erg guur, maar de zon komt er aan, nog een paar dagen!

Vandaag voelde ik mij bij de supermarkt ineens heel belangrijk..... de kassier had mij al vriendelijk begroet, maar toen zijn collega het kwam overnemen kreeg ik daar zelfs een hand van terwijl hij vriendelijk vroeg hoe het met mij ging (geen verandering sinds donderdagavond WJ).
😁😂😃😄








Geen opmerkingen:

Een reactie posten