Zoeken in deze blog

maandag 11 maart 2019

Deodorantschuim

13-07-2010

Maandagochtend stond ik klaar om naar het clubgebouw te gaan. Het was weer van dat vieze klamme weer en ik bedacht dat ik maar even wat extra deo moest spuiten voor ik de deur uitging, dat geeft toch een wat frisser gevoel, want hoewel ik net onder de douche vandaan kwam was ik alweer aan een opfrissertje toe.
Net toen ik naar boven wilde gaan viel mijn oog op een klein busje van Nivea, dat had ik ergens bij cadeau gehad. Het was voor heren, maar wat maakt dat nu uit, fris is fris en ik pakte het busje. Hm, vreemde spuitmond, zal wel stoer zijn, het is tenslotte voor mannen. 
Ik spoot en voelde geen verfrissende deodorant, ik dacht dat hij niet goed spoot, keek eens en schoot in de lach (maar o wat was ik blij dat er geen schilders voor de ramen stonden), want onder mijn arm zag ik een flinke dot lichtgroen scheerschuim!!!!!
Tegen de tijd dat ik dat weggewassen had was ik weer behoorlijk opgefrist!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten